کد خبر: 1215117
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
سرپرست شهرداری نسیم شهر خبر داد :
 سرپرست شهرداری نسیم شهر با اشاره به ادامه روند احداث پارک بانوان این شهر گفت: با تمهیدات صورت گرفته و در راستای افزایش سرانه‌های تفریحی سالن ورزشی  مجهزی اختصاصاً برای بانوان گرامی این شهر در نظر گرفتیم که انشاالله در عید سعید فطر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهاره عشقی صابر
 محمد رضا باباحسینی افزود: این سالن ورزشی به نام شهیده فائزه رحیمی  نامگذاری شد و به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و سهم بسزایی در آسایش و آرامش بانوان در زمان سپری نمودن اوقات فراغت خود ایفا می نماید.
سرپرست شهرداری نسیم شهر همچنین ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم و دعوت از شهروندان غیور و همیشه در صحنه نسیم شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمن همیشه نظاره‌گر انسجام و وحدت مردم غیور ایران است که در جای جای این مملکت قطره قطره دریایی را شکل می‌دهند که نفوذ به آن غیر قابل امکان است لذا حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن نیز به مانند ایجاد رودهایی است که برای شکل‌گیری دریای انقلاب اسلامی به هم خواهند پیوست و امیدواریم در یوم الله ۲۲ بهمن حضور متفاوت مردم نسیم شهر شاهد باشیم.
وی همچنین در بخش دیگر از سخنان خود یادآور شد: طبق گذشته شاهد بازدید معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از پروژه‌های این شهر بودیم که ایشان نمره عالی را در راستای اجرای این پروژه‌ها به مجموعه پروژه های  این شهر دادند که باعث خرسندی و امیدبخشی برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر در راستای انجام وظایفمان می‌شد . سرپرست شهرداری در پایان افزود: امید ما رضایت مردم و تلاش ما خادمی شهروندان است و همواره در راستای تحقق این اهداف تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار